Scheibe Story
Owner Here



Hello Alls! Talib here ,I am the big boss of this Blue Blog copypaste not allowed here , understand ?

Navigation

Diary About Links My Idol

Scream Here




SPM 2013


Credit Time

Template by : Ainna Zieyha
Basecodes by : Liyana Aina
Background : Ainna Zieyha
Stuffs by : Aina Hanani
Best view : Google Chrome only

Hari paling malang !
Sunday, May 12, 2013 | 11:58 PM | 0 comments
I'm not in mood actually but I force my self to update cause I'm really sad and I want to cry now seriously wehhh :'c Harini lah hari yang paling malang bagi aku , depan dia nametag yang aku pakai kene rampas dengan Cikgu , name dia jugak yang kene rampas , name aku Cikgu bagi balik , Ya Allah , aku rase bersalah sangat dengan dia , aku tau dia marah dekat aku , time aku datang dekat dia and suruh dia simpan name aku but dia taknak , aku rasa dia marah sangat dekat aku and dia ade cakap "kau pergi ambik balik nametag aku" itu yang aku dengar rasanya , taktau lah aku salah dengar ke ape :'/ I'm sorry capital AA but don't treat me like I'm dont have feeling . I'm a person ok and I have feeling. Pleaseee, I want the old of you. I'm really begging you .My life is empty without you capital AA :c Yeahh dulu I always story my problem to this blog ,  now I just pendam masalah yang ada , tapi harini memang tak boleh nak pendam masalah yang ada sekarang ni :'( hope you understand , i love you AA