Scheibe Story
Owner Here



Hello Alls! Talib here ,I am the big boss of this Blue Blog copypaste not allowed here , understand ?

Navigation

Diary About Links My Idol

Scream Here




SPM 2013


Credit Time

Template by : Ainna Zieyha
Basecodes by : Liyana Aina
Background : Ainna Zieyha
Stuffs by : Aina Hanani
Best view : Google Chrome only

I'm back ♥♥
Saturday, May 4, 2013 | 12:44 AM | 0 comments
Haii *lambai tangan , I'm back xD ,Assalamualaikum guys. Bende ni dah terjadi lame dah , sepatutnye aku dah update awal awal dah , tapi takpe , By the way, terasa diri ini macam minat dekat seseorang. Selalu bermain difikiranku. Ada sesuatu pada dirinya yang menarik minat aku untuk mendekatinya. Harta, paras rupa, atau budi dirinya? Hmm i don't know . Tapi, tanpa minat, suka dan sayang kita tidak akan cinta pada seseorang itu. Selalu dengar pepatah "cinta tak akan datang kalau tak dicari, cinta juga tak akan dapat kalau tiada yang memberi. namun mencari cinta biarlah pada yang sudi dan bukan meminta simpati" :( Jangan mengharap pada benda yang tak sudi. Takut nanti kita yang dilukai. Ingat Talib. Cari lah orang yang ikhlas untuk bercinta bukan untuk dipermainkan. Bukan mudah untuk minat seseorang yang belum tentu dia minat dekat kita. Orang kalau dah tak suka tak perlu dikejar dan orang dah tak sayang kita tak perlu kita nak menangis. Terasa macam orang bodoh bila kita suka dekat dia tapi dia tak suka dekat kita pun. Sedar lah sedar! Hari-hari aku stalk kau tapi kau tak perasan. Hari-hari aku tunggu kau tapi kau tak tahu semua tu. Masih tak sedar lagi ke? Macam mana eh aku nak cakap hmm. Jangan berharap pada orang yang tak sudi Talib. Kadang-kadang Allah tidak memberikan apa yang kita mahu kerana Allah mahu berikan yang lebih baik dari apa yang kita mahukan :'/ Semakin tinggi kau berharap semakin tinggi peluang kau mengalami kekecewaan. Tapi aku dah penat meluahkan perasaan tapi rupa-rupanya kau dah ada orang lain. Hmm lupakanlah Talib. Satu je aku nak kau tahu sebenarnya aku memang minat dekat kau. Maaf kalau tersyok sendiri. Hmm k :'/ Ayat pasrah gila :'/ Stop sampai disini. Assalamualaikum.